ישום:

רכב עבודה שנדרש להפעיל כלים חשמליים , רכב קירור, רכב חירום, קרוואן, רכב שטח.

עקרון פעולה:

מצבר שרות יספק חשמל שיומר ל 220 וולט ע"י ממיר מתח. ישנן מספר אפשרויות לטעינת המצבר:

  • אלטרנאטור של הרכב דרך מפצל טעינה מיוחד למטרה זו.
  • חיבור למתח חיצוני בשעות החניה של הרכב (מצריך שימוש בקומבי)
  • פנלים סולאריים

PCQ121600S

יחידה אחת המשלבת בתוכה ממיר מתח מצברים למתח רשת החשמל ומטען מצברים. מוכרת גם בשם קומבי.

הקומבי מחובר למצברים, למקור מתח חילופין (רשת או גנרטור) ולצרכנים של 220 וולט (מתח חילופין).

קרא עוד
pro-charge-ultraS

מוזן ממתח רשת או גנרטור ומספק זרם המותאם לטעינת מצבר.

המטענים החדישים דיגיטליים, בעלי תוכנה המאפשרת טעינה התואמת במדויק את הוראות היצרנים לסוגי המצברים השונים, משפרת את ביצועי המצבר ומגדילה את תוחלת החיים שלו.

קרא עוד
PM-1200L-bS

מוזן ממתח מצברים ומספק לצרכנים חשמל 230  וולט מתח חילופין.

קיימים שני סוגים עיקריים של ממירים.

קרא עוד
pm-panel

PMP1- מספק תצוגה רציפה של זרמים ומתחים ושל כמות האנרגיה במצברים במערכות חשמל עצמאיות.

מאפשר תכנון שגרת עבודה שתאריך את חיי המצברים ותמנע תקלות באספקת החשמל.

קרא עוד
CVSR

 

במערכות המכילות שני מצברים או יותר, המיועדים להפעלת צרכנים שונים חובה לבודד את המצברים בזמן השימוש. לעומת זאת בזמן פעולת המנוע, אנו מעוניינים לטעון בו זמנית את כולם. מפצלי הטעינה הוותיקים מורכבים מקופסא בעלת צלעות לקירור שבתוכה מותקנות דיודות המעבירות  את זרם הטעינה בלבד ואינן מאפשרות זרימה הפוכה.

 

 

קרא עוד
fuseS קצר או זרם יתר מסוכנים. חובה להתקין נתיכים ביציאה ממקור הזרם. ערך הנתיך 20%-30% יותר מהזרם המתוכנן לאותו מעגל.
קרא עוד
CR-350s בניגוד למצברי רכב המוכרים שנועדו לספק זרם גבוה לזמן קצר (להתנעות), מצברי פריקה עמוקה מתוכננים לאספקת אנרגיה לזמן ארוך ופריקות עמוקות לא יזיקו להם.
קרא עוד


לוינסון פתרונות אנרגיה

דרך השלום 7, תל אביב

מיקוד: 6789207

טלפון: 03-90-90-830

פקס: 03-602-66-76

 

bullet_big מערכות חשמל לרכבי עבודה ושטח